Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Detalii despre concursurile din 2011. Puteti sa va inscrieti direct aici..

Moderator: emil

emil
Posts: 162
Joined: Sun Apr 11, 2010 12:00 pm

Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Postby emil » Mon Jun 20, 2011 10:06 am

Dragi pescari ai clubului Doripesco,

Deoarece concursul lunii iunie a fost un succes ( Locul I = 297 kg, Locul II = 180 kg si Locol III = 150 kg , chiar in conditii de cod galben avand 9 echipe in concurs!) la sugestia multora dintre voi, ne gandim sa organizam in fiecare luna cate un concurs destinat exclusiv membrilor clubului.

Calendarul competitional pentru luna iulie are deja urmatoarele date rezervate concursurilor:

I. "Tata si Fiu" – 3 Iulie - Organizator Doripesco

II. "Cupa FEEDER" – 24 - 25 Iulie - Organizator Tata Nitu

III. "CUPA MAVER" - 29 - 31 Iulie. Organizator Dl Csabi- Tg Mures.

Avem posibilitatea de a organiza a doua editie a Cupei ,,Asociatiei de Pescuit si vanatoare Doripesco" fie in 9 - 10 Iulie sau 16 - 17 Iulie sau 23 - 24 Iulie.
Concursul va incepe, ca si prima editie la ora 6:00, sambata si se va termina la ora 12:00 duminica.
Asteptam sugestiile dvs.

Multumim,
Ruxandra Coc 0728-288-702
Cristian Barbu 0722-517-211
Centrul de Pescuit 0726-709-793

alin
Posts: 1
Joined: Sun Mar 20, 2011 4:46 pm

Re: Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Postby alin » Tue Jun 21, 2011 6:54 pm

cel mai indicat ar fi 9-10 sau 16-17 iulie, 22-23 e mai complicat ca e vineri, si nu stiu daca toti au posibilitatea de a pleca de la munca...
deja pe mine ma poti trece ca inscris Crucian Alin, numai sa fixati o data sigura...

emil
Posts: 162
Joined: Sun Apr 11, 2010 12:00 pm

Re: Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Postby emil » Tue Jun 28, 2011 8:22 am

CONCURSUL ASOCIATIEI DE VANATOARE SI PESCUIT DORIPESCO

A doua editie a anului 2011
16-17 Iulie
ORGANIZATORI :
Managementul Doripesco
LOCURI DISPONIBILE : 24

Balta 4, DORIPESCO Brasov

( http://www.doripesco.ro )

PREMII
Locul 1 - 1200 RON
Locul 2 - 1000 RON
Locul 3 - 800 RON
Captura concursului – articole de pescuit in valoare de 500 ron.

Premiile sunt valabila in cazul participarii a min 20 echipe.
Premiile vor creste in functie de numarul echipelor participante.
Se vor acorda diplome si medalii tuturor participantilor .

Taxa de participare : 300 ron / echipa formata din 2 persoane cu drepturi depline in concurs ;

inscrierile se pot face pe forumul Doripesco , pe email : office@doripesco.ro, fax 0268-481581 , la Centrul de Pescuit Vadu Rosu 0726-709-793, la reprezentantul managementului Doripesco 0728-288-702 .
*** Inscrierile sunt valide doar dupa achitarea unui avans.



REGULAMENT

Concursul incepe sambata ora 6:00 si se termina Duminica la ora 12.00 ( Daca intrarea in standuri se va face mai repede, si daca pregatirea tuturor participantilor se va incheia inainte de ora 12, arbitrii pot decide inceperea concursului mai devreme de ora 8)
Daca o echipa inteapa un crap in ultimele minute , are la dispozitie 15 min dupa ora 12.00 ca sa il scoata .

Intalnirea participantilor – la restaurantul complexului Doripesco – la ora 6.00 tragerea la sorti la ora 6:30

Festivitatea de premiere ,Duminica , aproximativ la ora 14.00

1. 4 lansete de echipa , cu un singur carlig cu fir de par .
2. este interzisa cu desavarsire , nada vie atat in nada cat si pe carlig .
3. puncteaza crapul si amurul de orice dimensiune .
4. concurenti sunt obligati sa nu prezinte la cantar pesti raniti sau morti sis a notifice urgent arbitrii.
6. sunt obligatorii monturile care sa permita eliberarea plumbului in caz de ruptura .
7. concurenti sunt obligati sa anunte potentiali vizitatori ca nu au voie cu masina pe lac , eventualele vizite sunt permise pana la ora 18.00 si doar cu acordul arbitriilor.
8. in timpul concursului doar arbirtii au acces sa circule cu masina in perimetrul Baltii 4. Concurentii care au anumite necesitati vor apela la echipa de arbiraj .
9. concurenti sunt obligati sa trateze competitia cu profesionalism si fair play.
10. este interzisa folosirea oricarui tip de sonar sau barca de nadit .
11. iluminatul standului se va face numai cu lanterna de cap , in interiorul cortului se poate folosi orice sursa de lumina .
12. concurenti sunt obligati sa lase standul in perfecta curatenie .
13. toate activitatile legate de pescuit in timpul concursului se vor desfasura in limita delimitarii standurilor .
14. concurenti sunt obligati sa manevreze cu grija crapi , sa aiba asupra lor minimum 10 saci de pastrare , saltea de primire si spray dezinfectant .
15. se poate nadi si pescui cu orice fel de mix-uri si seminte .
16. se pot retine mai multi pesti intr-un sac de pastrare, in conditiile in care acestia nu sunt aglomerati.

ARBITRAJ

Se fac trei cantariri pe zi , dimineata incepand cu ora 7.00 la ora 12.00 si seara incepand cu ora 17.00 la cantariri un vecin de stand este obligat sa participe
Exceptie face cazul cand o echipa a prins mai mult de 10 crapi , ori o captura mai mare de 10 kg , cand se pot efectua cantariri in afara cantarelor oficiale , obligatoriu cu participarea vecinilor de stand
Arbitri sunt obligati sa aplice reulamentul , sa se autosesizeze cand este cazul si sa noteze avertismente in foaia de arbitraj
In cazul cand apar neitelegeri intre doua echipe indiferent de natura acestora , cel care ia decizia finala este arbitrul sef
Inainte de inceperea concursului , arbitri au obligatia de a verifica prezenta saltelei de receptie , a minciocului ecologic , a celor zece saci mari obligatorii , a sprayului dezinfectant precum si a monturilor care trebuie sa permita eliberarea rapida a pestelui in caz de ruptura
_________________




NOTA:

Multumim tuturor participantilor !

emil
Posts: 162
Joined: Sun Apr 11, 2010 12:00 pm

Re: Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Postby emil » Thu Jul 07, 2011 7:18 pm

ECHIPELE INSCRISE LA CONCURSUL AVP DORIPESCO DIN 16-17 IULIE 2011

1 CRUCIANU ALIN
KISS LEVENTE
2 SIMIONESCU DAN
VERDES MIRCEA
3 NITU ALIN
KERESTES EMERIK
4 JILAVEANU DRAGOS
STRATULAT ADRIAN
5 LEVITSCHI MIRCEA
GHIMBASAN DAN
6 JOO ZOLTAN
DRAGULIN ROMEO
7 COMAN ADRIAN
ROTARIU SORIN
8 MACIUCA FLORIN
?
9 STRATICA EMIL
?

alin21
Posts: 0
Joined: Mon Jul 04, 2011 8:09 pm

Re: Organizare CUPA AVP Etapa a II-a

Postby alin21 » Mon Jul 11, 2011 6:02 pm

maciuca florin se inscrie cu marian barbu

emil
Posts: 162
Joined: Sun Apr 11, 2010 12:00 pm

Rezultatele Cupei AVP Etapa a II-a

Postby emil » Mon Jul 18, 2011 7:48 am

1 GHIMBASAN DAN/ LEVITSCHI MIRCEA - 302.45 KG
2 MACIUCA FLORIN/BARBU MARIAN - 235.57 KG
3 JOO ZOLTAN/DRAGULIN ROMEO - 203.92 KG
4 VERDESMIRCEA/SIMIONESCU DAN - 176.17 KG
5 KERESTES EMERIK/NITU ALIN - 148.36 KG
6 JIJIE LAURENTIU/STRATICA EMIL - 134.75 KG
7 POPA CARIN - 117.83 KG + CAPTURA 10.82 KG.
8 CRUCIAN ALIN/KISS LEVENTE - 108.94 KG
9 OTVES MIHAI - 42.25 KG

S-au capturat si eliberat - 492 pesti insumand 1534.17 KG cu o medie de 3.11 kg/captura

emil
Posts: 162
Joined: Sun Apr 11, 2010 12:00 pm

Poze CUPA AVP Etapa a II-a

Postby emil » Mon Jul 18, 2011 8:14 am

Poze de la CUPA AVP Etapa a II-a
Attachments
IMG_0102.jpg
IMG_0102.jpg (31.14 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0103.jpg
IMG_0103.jpg (33.64 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0104.jpg
IMG_0104.jpg (23.41 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0105.jpg
IMG_0105.jpg (20.67 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0106.jpg
IMG_0106.jpg (25.74 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0107.jpg
IMG_0107.jpg (28.58 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0108.jpg
IMG_0108.jpg (25.63 KiB) Viewed 7422 times
IMG_0110.jpg
IMG_0110.jpg (22.49 KiB) Viewed 7422 times